جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۳۵
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: توسعه درمان تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در جلسه ملاقات عمومی استاندار بوشهر که به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردمی در فرمانداری دشتستان برگزار شده بود گفت: در راستای توسعه و ارتقای خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان اقدامات خوبی در دست اجراست.

 دارابی با اشاره به فعالیت دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در دشتستان  گفت: با بهره برداری از پروژه احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان که از سال گذشته آغاز شده پاره ای از مسائل و دغدغه های درمانی مراجعین به این مرکز درمانی که در حال حاضر در مکان استیجاری فعالیت می کند برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: با توسعه بیمارستان مهر برازجان که مراحل نهایی تایید نقشه را سپری می کند گام های موثری در جهت رضایتمندی مراجعین به این مرکز درمانی برداشته خواهد شد.

 دارابی با اشاره به نگاه توسعه ای تامین اجتماعی به درمان درسراسر استان علی الخصوص شهرستان بزرگ و محوری دشتستان بیان کرد: خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش از طریق دو مرکز درمانی فعال در دشتستان و تلاش برای توسعه این مراکز با جدیت پیگیری می شود و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب درمانی سهمی در توسعه این شهرستان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه احداث چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی در نقاط مختلف استان فعال است و در آینده نزدیک هم پروژه احداث دو مرکز درمانی دیگر کلید خواهد خورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر