دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان :
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: آرامش روحی و روانی بر مردم، تثبیت قیمت ارز و موفقیت در اجرای طرح تحول نطام سلامت از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید و قابل ستایش است...
کد خبر: ۵۲۰۰
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: آرامش روحی و روانی بر مردم، تثبیت قیمت ارز و موفقیت در اجرای طرح تحول نطام سلامت از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید و قابل ستایش است.
به گزاش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان افزود: کار و فعالیت مستمر برای مردم، پرهیز از حاشیه سازی ها، حفظ انسجام درونی ،هماهنگی و یکصدایی دولت و پرهیز از دو قطبی کردن جامعه و جناح بندی ها از توصیه های مهم رهبری به دولتمردان بود.

وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با کارگزاران نظان همچنین از مواضع صریح و روشن دولت در مقابل رژیم صهیونیستی و تحولات عراق تقدیر کرد و بر استمرار طرح تحول نظام سلامت و روند اجرایی کردن طرح مسکن مهر نیز تاکید داشت.

مصلح در ادامه به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: رئیسعلی قهرمان مبارزه با استعمار و استکبار بود و در واقع علم مبارزه با استعمار را برافراشت و با مشورت با علمای بزرگی همچون آیت‌الله بلادی، علم‌الهدی و مجاهد برازجانی در برابر استعمار ایستاد.

خطیب نمازجمعه برازجان با تبریک انهدام پهباد اسراییل و پیروزی جبهه مقاومت غزه در مقابل صهیونیست ها گفت: از اهداف مهم صهیونیست ها در جنگ غزه خلع سلاح مقاومت، تضعیف مقاومت و سازش با فلسیطینی ها بود که به این هدف نرسیدند و شکست خوردند.

مصلح یادآورشد: از اهداف دیگر صهیونیست ها در راه اندازی جنگ اخیر، ایجاد تفرقه بین ملت فلسطین بود که آنها علاوه بر اینکه به این نتیجه نرسیدند بلکه باعث انسجام بیشتر فلسطینی ها شد.

وی اضافه کرد: آسیب پذیری و نفوذ موشک های مقاومت به اسراییل باعث رعب و وحشت در میان شهرک نشین های صهیونیستی و برهم زدن امنیت روحی و روانی و مهاجرت معکوس و کاهش رونق اقتصادی و گردشکری آنها شد.

امام جمعه برازجان گفت: ایجاد موجی از همدلی با مردم غزه و تنفر ملت های مسلمان و غیر مسلمان از جنایات صهیونیست ها از دیگر پیامدهای جنگ غزه بود.

درهمین راستا بسیجیان گردان بیت المقدس سپاه ناحیه شهرستان دشتستان با حضور پرشوردر راهپیمایی امروز ،با سردادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) سپاه ناحیه دشتستان نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود:این راهپیمایی به پاس جشن و شادباش پیروزی مردم مظلوم غزه در برابر جنایات صهیونیست هاست.

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: بسیج و گردانهای بیت المقدس شهرستان دشتستان با این راهپیمایی حمایت خودرا از مقاومت مردم غزه اعلام نمودند و اعلام داشتند که فلسطین و غزه پاره تن اسلام است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر