دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت:در سال جاری 395 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داراییها و تبصره 22 به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش نشان می دهد.به گزارش فکرشهر، غلامرضامهرجو بعد از ظهر جمعه در جمع مردم شهر خورموج اظهار داشت :هفته دولت فرصتی خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام ودولت و فرصتی است که مردم خدمات صورت گرفته را مورد نقد وبررسی قرار دهند.
کد خبر: ۵۲۰۷
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت:در سال جاری 395 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داراییها و تبصره 22 به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضامهرجو بعد از ظهر جمعه در جمع مردم شهر خورموج اظهار داشت :هفته دولت فرصتی خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام ودولت و فرصتی است که مردم خدمات صورت گرفته را مورد نقد وبررسی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه از نقدهای منصفانه در سطح شهرستان استقبال می کنیم افزود: با گذشت یکسال از عمر دولت تدبیر وامید به حمدالله  جامعه به آرامش و ثبات نسبی رسیده و در بخش های اقتصادی ،سیاست خارجی وبهداشت درمان دستاورد های خوبی حاصل شده است.

مهرجو تصریح کرد: دولت تدبیر وامید در این یکسال مسیر خود را در پایه اعتدال تعیین و آن را تبیین نمود که مورد تائید بزرگان نظام و مقام معظم رهبری قرار گرفت و معظم له حمایت قاطع خود را از اقدامات دولت اعلام نموده که این خود بزرگترین دستاورد برای دولت یازدهم است.

تا پایان سال تورم به 25 درصد کاهش می رسد

مهرجو ادامه داد:در بخش اقتصاد دولت توانسته تورم 45 درصدی را کنترل کند وکه با برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است انشاءالله تا پایان سال این تورم به 25 درصد کاهش برسد.

وی اضافه کرد:در عرصه سیاست خارجی نیز با آغاز روند مذاکرات هسته ای بخش زیادی از فشارهای خارجی که ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده بود برداشت شد .

فرماندار دشتی با بیان اینکه ایده ایران هراسی با شکست مواجه شد گفت:به حمدالله حضور سرمایه گذاران در کشور رو به افزایش است و اکثر کشورهای اروپایی وآسیایی در خواست سرمایه گذاری در کشورمان دارند.

مهرجو اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی دیگر از کارهای ارزشمند دولت یازدهم برشمرد وخاطر نشان کرد:با آغاز این طرح بیمارستانهای دولتی تنها 10 درصد هزینه های درمانی را از مردم می گیرند که این موضوع باعث رضایتمندی آنها در سطح جامعه شده است.

وی ماندگاری یزشکان در مناطق محروم را یکی دیگر از اهداف این طرح عنوان کرد و تاکید کرد:دولت بنا دارد مشکلات را یکی پس از دیگر مرتفع کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید.

اعتبارات عمرانی دشتی 34 درصد افزایش داشته است

مهرجو بیان کرد:در سال جاری نیز با عنایت ویژه استاندار بوشهر ونماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی 395 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داراییها و تبصره 22 به این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد 34 درصدی نشان می دهد که انشاء الله با تخصیص به موقع این اعتبارات شاهد توسعه و رشد خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی گفت:در هفته دولت امسال82پروژه عمرانی با اعتبار قریب به  200میلیارد ریال اجرا وافتتاح می شود که از این تعداد 23پروژه عملیات اجرایی آنها آغاز ومابقی پروژه ها نیز با حضور مسئولین افتتاح شده است.
مهرجو افتتاح  واحدهای مرغداری،پست 400 کیلو ولت خورموج،گاز رسانی به ناحیه صنعتی،پارک بانوان،طرح هادی،گلزارهای شهدا ،خانه های بهداشت و پروژه های عمران شهری را از مهمترین پروژه های مهم شهرستان در هفته دولت عنوان کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر