جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت خورموج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوای الهی در همه شئونات زندگی  سالروزفرا رسیدن  ولادت حضرت علی ابن موسی رضا(ع) تبریک واظهار داشت:آنچه در زندگی امام رضا(ع) به عنوان نقطه برجسته نمود داشت در رابطه با پذیرش ولایت عهدی بود.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام فقیه افزود: امام رضا(ع) از جایگاه ولایت عهدی خود برای شیعیان استفاده می کرد و مردم ستم دیده را یاری می کرد.
کد خبر: ۵۲۱۳
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: امام جمعه موقت خورموج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوای الهی در همه شئونات زندگی  سالروزفرا رسیدن  ولادت حضرت علی ابن موسی رضا(ع) تبریک واظهار داشت:آنچه در زندگی امام رضا(ع) به عنوان نقطه برجسته نمود داشت در رابطه با پذیرش ولایت عهدی بود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام فقیه افزود: امام رضا(ع) از جایگاه ولایت عهدی خود برای شیعیان استفاده می کرد و مردم ستم دیده را یاری می کرد.

وی به 12 شهریور سالروز شهادت سردار بزرگ جنوب ریسعلی دلواری اشاره وتصریح کرد: این سردار بزرگ که معروف جوانمردی،توکل به خدا،شجاعت ،صفا،اخلاق حسنه و مردمی بودن معروف بود و سواد چندانی نداشت اما در تمامی حرکات خود از روحانیت مشاوره می گرفت.

فقیه ادامه داد: شهید ریسعلی دلواری از نظر مالی وضعیت خوبی داشت و زمانی که به شهادت رسید تنها 33 سال داشت ولی جان خود را در طبخ اخلاص نهاد.

وی به دیدار اعضای هئیت دولت با مقام معظم رهبری نیز اشاره و گفت: بنا به فرمایشات معظم له باید دولت را در جهت توسعه کشور کمک کرد.

امام جمعه موقت خورموج خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس این روزها لوازم التحریری که در بازار عرضه می شود دارای نمادها و جلوه های زشتی است.

حجت الاسلام فقیه افزود: این لوازم التحریر دارای نمادها خارجی و غربی است که برای اینکه فرزندان نمان از آسیب ها در آمان باشند لوارم التحریر اسلامی و ملی برای آنها خریداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر