پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت دهه کرامت، پرچم متبرک شده ضریح مقدس بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در گناوه باحضور خادمان حرم آن بانوی بزرگوار در محوطه مصلای جمعه این بندر در آیین ویژه ای برافراشته شد.به گزارش فکرشهر، در این آیین که معاون تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسوولان و مردم گناوه حضور داشتند، پرچم متبرک شده بارگاه آن حضرت با احترام خاصی به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۵۲۱۴
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱

فکرشهر: به مناسبت دهه کرامت، پرچم متبرک شده ضریح مقدس بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در گناوه باحضور خادمان حرم آن بانوی بزرگوار در محوطه مصلای جمعه این بندر در آیین ویژه ای برافراشته شد.

به گزارش فکرشهر، در این آیین که معاون تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسوولان و مردم گناوه حضور داشتند، پرچم متبرک شده بارگاه آن حضرت با احترام خاصی به اهتزاز درآمد.

معاون تولیت آستان حضرت معصومه (س) در این آیین به بیان فضایل و کرامات این حضرت اشاره کرد و گفت: مقام شفاعت از بزرگترین فضایل والای دختر موسی بن جعفر (ع) هفتمین امام شیعیان جهان است.

حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: منزلت و جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) نزد پروردگار و خاندان پیامبر گرامی اسلام (ص) والا و بلند مرتبه است و بها و اهمیت وافری به این بانو داده اند.

به نوشته ی ایرنا، قبل از این آیین، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) در آیین خاصی مورد استقبال مردم شهرستان گناوه در مصلای جمعه قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر