يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۲۳۱
جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اهمیت انتقاد و بیان دیدگاه‌ها، گفت: انتقاد منصفانه سبب سازندگی، رشد، افزایش آگاهی و سبب حیات جامعه می‌شود

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف داشته است که باید به خوبی تشریح شود.

وی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند که ایران اسلامی نتواند جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را برگزار کند ولی شاهد اقتدار روز افزون این نظام هستیم.

امام جمعه موقت بوشهر بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمن از جنگ روانی برای ترویج حس ناامیدی استفاده می‌کند که باید این مسائل برای مردم تبیین شود.

وی توجه به مردم و بررسی نوع نگاه‌ها را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در صورتی که در نگاه مردم این باشد که پیش از انقلاب شرایط بهتر بود این موضوع باعث ناامیدی در جامعه می شود.

حجت‌الاسلام دشتی به اهمیت نقد و انتقاد اشاره کرد و گفت: انتقاد در جامعه موجب حیات و رشد است ولی نقد کردن همراه با اعلام نارضایتی، باعث تخریب اجتماعی می شود.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا روحانی با حضور قشرهای مختلف مردم در راستای تبیین جایگاه شهدای روحانی در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در برابر کشورهای پیشرفته برای مردم ما احساس حقارت وجود دارد که این به عنوان فرهنگی اشتباه نیازمند اصلاح است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج فرهنگ خودکم‌بینی در جامعه ما خاطرنشان کرد: برای مقابله با این تلاش‌های دشمنان باید اقدامات جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه همواره اثرگذار بوده است، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا با حضور جدی در صحنه و بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مصادره شود.

حجت‌الاسلام دشتی به دستاوردهای علمی کشور اشاره کرد و ادامه داد: رشد علمی کشور شتابی بی‌نظیر داشته است و در زمینه‌های مختلف شاهد دستاوردهای بسیار خوبی هستیم.

وی از رشد علمی و اجتماعی ایران اسلامی خبرداد و بیان کرد: کشور از جهات مختلف رشد و پیشرفت قابل توجهی کرده به‌گونه‌ای که  سرعت رشد علمی ایران ۱۱ برابر میانگین جهانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر