چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۳۷
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

فکرشهر:  مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روش‌های نوین برای اجرای جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی بعد از ظهر سه‌شنبه در همایش تجلیل از طلایه داران فرهنگی در عرصه خیر و احسان اظهار داشت: عملکرد کمیته امداد در کمک به نیازمندان به ویژه نگاه ویژه‌ای که به دانش آموزان نیازمند دارد جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مشترک بین کمیته امداد و آموزش و پرورش که در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری به منظور رفع مشکلات دانش آموزان برگزار می‌شود گفت: این دو سازمان در خدمت به مردم و نیازمندان این استان همکاری‌های قابل توجهی دارند که جار خرسندی است.

کرمی تقویت روحیه ایثار و فداکاری را در دانش آموزان یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر این روحیه در دانش آموزان نهادینه شود قطعاً به همنوعان و هم کلاسی‌های نیازمند خود کمک خواهند کرد و در آینده شهروندان مسئولیت پذیری تحویل جامعه می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از اهداف آموزش و پرورش را بر اساس سند راهبردی این نهاد تربیت صحیح و فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی به دانش آموزان آموزش داده شود قطعاً آثار مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت و همه افراد جامعه از آن نفع خواهند برد.

وی یادآور شد: اگر امروز کمیته امداد در قالب جشن عاطفه و یا جشن نیکوکاری به مدارس ورود می‌کند با نگاه تربیتی و اشاعه فرهنگ خیر و احسان است که دانش آموزان بتوانند به همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

کرمی گفت: کمیته امداد همیشه در دستگیری از دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل آنها بخاطر مشکلات مالی، در کنار آموزش و پرورش بوده و به همین خاطر  در جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها هر دوی این سازمان تمام تلاش خود را برای کمک به دانش آموزان و مردم نیازمند این استان به کار می‌گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان با اشاره به گذشت ۲۴ سال از عمر اجرای جشن عاطفه‌ها و ۲۸ سال جشن نیکوکاری در کشور تاکید کرد: لازم است اصلاحی بر روی روش‌های اجرای این جشن‌ها صورت گیرد و روش‌های نوینی جایگزین شود تا مشارکت‌های مردمی افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر