سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
کد خبر: ۵۲۴۵۶
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ماهیت انقلاب ما فرهنگی و ریشه آن دینی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی جمعه‌شب در آیین گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در بندر دیر اظهار داشت: سه عامل خدامحوری، رهبری الهی امام و حمایت مردم باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: نظام اسلامی ما برای یاری دین خدا اقامه شد و بر این اساس شکل گرفت و خدا هم نصرتش را شامل این انقلاب و مردم قرار داد.

وی ادامه داد: در تمام مناسبات سیاسی و اجتماعی هرکس می‌خواهد پیروز شود باید خود را به یک گروه و جریانی متصل کند اما امام جز خدا با کسی نبود.

سروستانی بیان داشت: دشمنان در طول چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف با امواج زیادی تلاش کردند مردم را از انقلاب دور کنند اما موفق نشدند در حالی که هر روز که از این نظام می‌گذرد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: امروز هم باید خدامحوری را سرلوحه خود قرار دهیم و از ولایت و رهبری به عنوان سکاندار نظام که با اقتدار و معنویت و صلابت و تدبیر انقلاب را از امواج و طوفان‌های بزرگ نجات دادند و همواره امیدآفرینی می‌کنند تبعیت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های رهبران الهی این است که به جای نگاه به قدرت‌های استکباری و همنشینی با اجانب و بیگانگان به امدادهای الهی توجه دارند.

وی افزود:دراین مقطع حساس باید چند محور از جمله تقویت باورها ، صبر و استقامت و بیان دستاوردهای انقلاب را مد نظر قرار دهیم.

سروستانی عنوان کرد: ماهیت انقلاب ما فرهنگی و ریشه آن دینی است که باید ما نیز در این مسیر گام برداریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری نیز همچون امام راحل یکی پس از دیگری محقق می‌شود، تأکید کرد: استخوان‌های استکبار جهانی شکسته شده وآمریکا رو به افول و سراشیبی و قدرتی کف‌آلود بر روی آب است.

وی با اعلام اینکه آمریکا در تمامی عرصه‌ها از جمهوری اسلامی شکسته خورده است، اضافه کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست و همه خدمتگزاران در عرصه حکومت باید با تلاش موجبات خرسندی مردم را فراهم کنند اما آنچه مهم است اینکه ما باید مسیر انقلاب را با صلابت ادامه دهیم.

سروستانی با تأکید براینکه هدف نهایی عزت و ترقی اسلام و ایران‌اسلامی است، اظهار کرد: اگر مردم ببینند مسئولین برای حل مشکلات آنها تلاش دارند قطعا کمبودها را تحمل می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر