پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۵۴۸
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

فکرشهر:  همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، سپاه امام صادق (ع) عنوان سپاه ممتاز هشتمین جشنواره مالک اشتر را در بین سپاه‌های استانی کسب کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حسین تمیمی نیا دبیر اشراف کلی فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: طبق تدبیر حکیمانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا، در نیروهای مسلح علاوه بر نظارت‌های تخصصی و میدانی و بازرسی‌های موردی، کنترل راهبردی نیز با عنوان «اشراف کلی فرماندهی» نیز به وجود آمده است.

وی افزود: هرسال آخرین وضعیّت و عملکرد رده‌های سپاه مبتنی بر محورهای اساسی، مؤلفه و شاخص‌های کنترلی از طریق سلسله مراتب فرماندهی با دستورالعمل‌ها و فرآیند اشراف گردآوری و توسط کارگروه‌هاس کارشناسی تحلیل و ارزیابی شده و نتیجه به همراه راهکارهای آمادگی و ارتقای نیروها به محضر فرماندهی معظم کل قوا تقدیم می‌شود.

دبیر اشراف کلی سپاه استان بوشهر تصریح کرد: یکی از خروجی‌های مهم اشراف فرماندهی، شناسایی سازمان‌ها، نیروها و رده‌های پیشرو و فرماندهان و مدیران موفق‌تر است که عملکرد آن‌ها به صولی ارزیابی و به صورت سالانه نیز در چهار سطح سازمانی در قالب جشنواره‌ای به نام مالک اشتر نخعی از آن‌ها قدردانی می‌شود.

سرهنگ تمیمی نیا خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده کل سپاه و سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد که سپاه امام صادق (ع) برای دومین سال پیاپی به عنوان سپاه ممتاز در بین سپاه‌های استانی معرفی و از سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در این مراسم سرگرد علی کارگر مسئول معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی و سرهنگ شهسوار حاجی پور مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه امام صادق (ع) به عنوان برترین رده در بین سپاه‌های استانی معرفی و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر