جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول بسیج دانشجویی بوشهر:
کد خبر: ۵۲۵۷۳
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: دشمنان انقلاب با توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی که همان استکبارستیزی است را تغییر دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا آبشیرینی عصر سه شنبه در جلسه شورای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه با رئیس این دانشگاه باتبریک ایام الله دهه فجر گفت: دشمنان انقلاب با توطئه های مختلف تلاش می کنند که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی که همان استکبارستیزی است را تغییر دهند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان سعی دارند بافشارهای اقتصادی وجنگ روانی درجامعه و بین مردم نارضایتی ایجاد کنند و داشتن قدرت تحلیل و بصیرت از سوی دانشجویان تمام این توطئه ها راخنثی می‌کند.

وی به ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه تاکید کرد  و ابراز داشت: پرهیز از کارهای کلیشه‌ای و انجام فعالیت‌های متناسب با محیط دانشگاه باعث تقویت فعالیت فرهنگی خواهد شد.

مجید قربانی رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: فعالیت های بسیج باید منجربه روشنگری وبصیرت افزایی بیشتر شود که مهم ترین راهکاردر رسیدن به این هدف بهره گیری مداوم ازفرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: برگزاری کرسی آزاد اندیشی، فضاسازی برای بیان دیدگاه‌ها در فضایی آزاد و صمیمانه و تجزیه و تحلیل مسائل اقتصاد و سیاسی کشور می‌تواند باعث ایجاد فضایی بانشاط در دانشگاه شود.

قربانی گفت: دانشجویان بسیجی باید در همه زمینه ها بخصوص در درس واخلاق نمونه و الگو باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر