چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور معاون استاندار بوشهر
کد خبر: ۵۲۵۷۷
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: در آیینی با حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر دو طرح شهرداری دیر با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش فکرشهر از فارس، علی ابراهیمی در آیین افتتاح ساختمان بوستان قرآن با تبریک دهه فجر اظهار داشت: این طرح با اعتبار سه میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به بهره‌برداری رسیده و  به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در بحث قرآن در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

شهردار بندر دیر همچنین در آیین آغاز عملیات اجرایی ادامه بلوار خلیج فارس عنوان کرد: طول کل  این طرح دو و نیم کیلومتر است که در حال حاضر 215 متر آن با اعتباری معادل شش میلیارد و 500 میلیون ریال به مناقصه گذاشته شده و پیمانکار آن ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع می‌کند و عرض این بلوار 30 متر است که شامل 18 متر سواره، دو متر رفوژه و دو پیاده  رو پنج متری می‌باشد.

سپس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به همراه سایر مسؤولین با حضور در ساحل ماسه‌ای شهر دیر از جشنواره مجسمه‌های شنی و بادبادک‌ها دیدن کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر در حاشیه جشنواره مجسمه‌های شنی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به فضای زیبا و بکر ساحل بندر دیر بیشتر ایام سال در مناسبت‌های خاص چنین جشنواره‌هایی برگزار می‌شود و اکثر هنرمندان نیز در حجم‌سازی همکاری دارند.

غلامرضا ناطقی افزود: این برنامه در راستای سلسله برنامه‌های نشاط اجتماعی برگزار می‌شود  و خانواده‌ها به اتفاق فرزندان خود با شرکت در این برنامه اوقات خوشی را در کنار ساحل ماسه این بندر می‌گذرانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر