جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علی احمدزاده در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: مرکز رشد و فناوری جایگاه ارزشمندی دارد که تقویت این مراکز اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: تولید علم در دنیای امروز جایگاه خاصی دارد و همه مسئولان باید در راستای حمایت از پژوهشگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر مرکز رشد و فناوری دشتستان با اشاره به جایگاه و موقعیت علمی دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان یکی از مناطق بسیار مستعد در توسعه و تولید فناوری است.

احمدزاده اضافه کرد: موفقیت‌های مرکز علم و فناوری دشتستان نتیجه فعالیت جمعی و خود جوش مبتنی بر خواست نخبگان و فعالان حوزه‌های علمی است که با حمایت امام جمعه برازجان و معتمدین منطقه‌ای همراه است.

مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: امیدوار هستیم این مهم با تلاش دسته‌جمعی به زودی محقق شود.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان و نخبگان دشتستان با مرکز رشد و فناوری گفت: مسئولان شهرستان و استان و همچنین تعدادی از نخبگان و افراد تاثیرگذار شهرستان دشتستان در موفقیت‌های این مرکز همکاری خوبی داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

مدیر مرکز رشد و فناوری دشتستان بر لزوم مشارکت دانشجویان و دانش‌آموزان در پروژه‌های علمی و پژوهشی تاکید کرد و افزود: مشارکت این قشر موجبات پویاتر شدن پژوهش‌ها و موفقیت بیشتر می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی کاربردی در عرصه کشاورزی و صنایع فرآوری از اهمیت بالایی برخوردار است که این مهم در اولویت مرکز رشد نیز قرار دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر