جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت تعاون، نیروگاه اتمی و استانداری بوشهر برای آموزش و اشتغال جوانان جویای کار این استان امضا شد.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: براساس این تفاهم نامه سالانه 10 هزار نفر در استان بوشهر آموزش می بینند و مشغول به کار می شوند.وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی مدون این ظرفیت ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۶۳
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت تعاون، نیروگاه اتمی و استانداری بوشهر برای آموزش و اشتغال جوانان جویای کار این استان امضا شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: براساس این تفاهم نامه سالانه 10 هزار نفر در استان بوشهر آموزش می بینند و مشغول به کار می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی مدون این ظرفیت ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

سالاری با اشاره به این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر فعالیت های مهم و پر رنگی انجام داده است بیان کرد: این وزارتخانه برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تلاش ها و فعالیت های درخور تقدیر انجام داد که امیدواریم با تاکیدی که وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی داشت شاهد راه اندازی بخش زنان و زایمان در این بیمارستان باشیم.

استاندار بوشهر گفت: تامین اجتماعی یکی از سازمان های پررنگ در استان بوشهر است که بیش از 80 درصد از مردم این استان زیر پوشش خدمات این سازمان هستند و دفترچه بیمه دارند.

سالاری افزود: همچنین بیمه سلامت فعالیت های مهمی در استان بوشهر انجام داده است و پوشش این بیمه در ماه های اخیر افزایش یافته است.

استاندار بوشهر ادامه داد: صندوق بازنشستگی فرصت بسیار خوبی برای رفاه حال بازنشستگان دانست و امیدواریم شاهد راه اندازی صندوق بازنشستگی در استان بوشهر و ارائه خدمات مناسب به مردم استان باشیم.

وی میزان بیکاری در استان بوشهر 10.2 درصد اعلام کرد افزود: این میزان از میانگین کشوری کمتر است درحالی که میزان مشارکت اقتصادی استان بوشهر43 درصد است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر