دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۳۵
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: رئیس دادگستری خارگ از افتتاح اولین ساختمان دادگستری در جزیره خبر داد و گفت: ضریب امنیت خارگ مطلوب است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رضا حاجب فرد در حاشیه مراسم غباروبی گلزار شهدای جزیره خارگ اظهار داشت: در حالی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جشن می گیریم که این دهه با ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مقارن است و باید معارف فاطمی را در جامعه گسترش داد.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته دشمن با همه توان و ظرفیت وارد عرصه شده است ولی با تکیه بر توان داخلی و نیروهای انقلابی توانستیم بر دشمنان غالب شویم، و این نشان از آگاهی و عزم ملت ایران اسلامی در مقابله با دشمنان است، دهه‌فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردها و اهداف مهم انقلاب است که مردم را از خدماتی که صورت گرفته آگاه کرد.

رئیس دادگستری جزیره خارگ تصریح کرد: جزیره خارگ یکی از مراکز صنعتی و اقتصادی ایران اسلامی است که الحمدالله با تلاش نیروهای خدوم انقلابی ضریب امنیتی جزیره در شرایط مطلوبی قرار دارد و این امنیت مرهون جانفشانی شهدای این آب و خاک است.

حاجب فرد گفت: جزیره خارگ برای مدیران ارشد دادگستری استان بوشهر یک منطقه خاص محسوب که به لطف خدا و عنایت ویژه رئیس کل دادگستری استان به زودی اولین ساختمان دادگستری جزیره خارگ افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر