جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۶۷
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: خدمات 40 سال گذشته نظام در استان بوشهر نسبت به پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، مجید خورشیدی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: خدمات 40 سال گذشته نظام در استان بوشهر نسبت به پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرافزود: این خدمات به شکل صادقانه‌ای به مردم ارائه شده و تلاش می شود با تداوم این خدمات رسانی کام مردم شیرین‌تر از گذشته شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر به منظور نشان دادن بخشی از خدمات نظام به مردم ولایی و انقلابی استان بوشهر برپا شد که نقش ادارات دولتی و به خصوص روابط عمومی دستگاه های اجرایی قابل کتمان نیست.
خورشیدی عنوان کرد: ایجاد 54 غرفه در کنار برگزاری جشن های شبانه که سبب نشاط در بین مردم شد سبب گردید که مردم و به خصوص اقشار جوان بیشتر از خدمات نظام در طی این چهل سال مطلع شوند.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع رسانی، بیان کرد: روابط عمومی‌ها پل دو سویه برای اطلاع جامعه از کارکرد دستگاه‌های دولتی و همچنین اعلام نیازهای جامعه به ادارات دولتی هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است اضافه کرد: ایرانیان همواره در صحنه حضور دارند و دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند مقابل خواست و اراده این مردم پیروز شوند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر