جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درحالی که امیدواری هایی برای احیای باشگاه شاهین بوشهر شکل می گرفت، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: این باشگاه از لیگ دسته دوم به لیگ سه سقوط کرد.به گزارش فکرشهر، فدراسیون فوتبال این اقدام را در واکنش به عدم تعیین تکلیف بدهی های این تیم اتخاذ کرده است.شاهین بوشهر پس از سه دوره حضور در لیگ برتر، در فصل 89-90 از بالاترین سطح فوتبال ایران سقوط کرد و فصل بعد در لیگ یک نیز روزگار خوشی نداشت، ضمن اینکه در اواسط مسابقات مالکیت تیم به علیرضا نعمتی از بدهکاران باشگاه رسید تا وضعیت آن تیره تر شده و نهایتا به دسته دو سقوط کنند.
کد خبر: ۵۲۸۳
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: درحالی که امیدواری هایی برای احیای باشگاه شاهین بوشهر شکل می گرفت، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: این باشگاه از لیگ دسته دوم به لیگ سه سقوط کرد.

به گزارش فکرشهر، فدراسیون فوتبال این اقدام را در واکنش به عدم تعیین تکلیف بدهی های این تیم اتخاذ کرده است.

شاهین بوشهر پس از سه دوره حضور در لیگ برتر، در فصل 89-90 از بالاترین سطح فوتبال ایران سقوط کرد و فصل بعد در لیگ یک نیز روزگار خوشی نداشت، ضمن اینکه در اواسط مسابقات مالکیت تیم به علیرضا نعمتی از بدهکاران باشگاه رسید تا وضعیت آن تیره تر شده و نهایتا به دسته دو سقوط کنند.

از طرفی این تیم فصل گذشته به دلیل ناتوانی در جلب رضایت شاکیان، نتوانست مجوز حضور در لیگ دسته دوم را دریافت کند.

در حالی که طی هفته های گذشته زمزمه هایی درباره فعالیت علی افراشته برای پرداخت بخشی از بدهی های این تیم و تلاش برای احیای آن به گوش می رسید، فدراسیون فوتبال از سقوط آن به لیگ دسته 3 خبر داد.

گفته می شود این رای قطعی بوده و حتی در صورت جلب رضایت شاکیان و دریافت مجوز بازگشت شاهین به مسابقات فوتبال، امکان حضور آن در لیگ دسته دوم وجود نخواهد داشت تا امیدها برای احیای آن گمرنگ تر شده و به لیگ استان نزدیک تر شود.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: همچنین علیرضا نعمتی مالک کنونی شاهین بوشهر که امروز برای پیگیری این موضوع به فدراسیون فوتبال رفته بود، زمانی که موفق به دیدار با علی کفاشیان نشد، در دفتر وی با صدای بلند خواستار خروج رییس فدراسیون از اتاقش برای شنیدن خواسته هایش شد.

این موضوع به درگیری لفظی نعمتی با رییس دفتر کفاشیان و نهایتا به اخراج وی از فدراسیون فوتبال توسط حراست منجر شد تا وی دست خالی به بوشهر بازگردد.

گفتنی است حجم بدهی های باشگاه شاهین به بازیکنان و کادرفنی آن قریب 3 میلیاردتومان است که اخیر تلاش هایی از سوی افراشته برای پرداخت 20 درصد مبلغ بدهکاران به منظور جلب رضایت فدراسیون فوتبال و احیای آن به گوش می رسد، اما به نظر می رسد با سقوط شاهین به لیگ سه، این امیدواری ها گمرنگ تر از گذشته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر