يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۱۷۶
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: ۸ میلیارد ریال اعتبار از محل منطقه ویژه پارس جنوبی و اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  عبدالنبی یوسفی عصر امروز در نشست با مسئولان  منطقه ویژه پارس جنوبی و فرهنگیان عسلویه  ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه در امر آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و تحقق مطالبات فرهنگیان و آموزش و پرورش در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

فرماندار عسلویه گفت: 8 میلیارد ریال اعتبار از محل منطقه ویژه  پارس جنوبی و  اعتبارات  تملک دارایی به آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تخصیص یافت.

وی بیان کرد: در این زمینه مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب طرح روستا مرکزی و همین میزان از محل کمک‌های فرمانداری در بخش توسعه و تجهیز مدارس تا پایان امسال به آموزش و پرورش عسلویه پرداخت شد.

فرماندار عسلویه با مورد اهمیت قرار دادن نشستهای پیرامون مسائل آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد: باید مسائل آموزش و پرورش با رویکرد عمل گرایی و کاربردی پیگیری شود و گرنه گفت‌وگو و مذاکره راه حل کافی برای برون رفت از شرایط کنونی مناسب نیست.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اولویت بندی در  برنامه‌های آموزشی خاطر نشان کرد: بدون داشتن برنامهریزی در این حوزه نمی‌توان به کیفیت بخشی و توسعه روند آموزشی شهرستان فکر کرد و نیاز به همه گیر شدن تمام گروهای جامعه محلی در این برنامه ریزی است.

یوسفی با تقدیر از تلاشهای حوزه صنعت در امر آموزش شهرستان خاطر نشان کرد: ظرفیت بخش صنعت در همراهی جریان آموزشی می‌توان دامنه وسیع‌تری به خود بگیرد و در سطح شهرستان هر واحد صنعتی و پتروشیمی به صورت معین هر روستا فعال شود تا توسعه مطلوب تری اتفاق بیفتد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر