يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۳۶۵
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

فکرشهر:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تلاش ویژه‌ای داریم تا واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کاهش معضل بیکاری است و بحمدالله در استان بوشهر اقدامات موثری در سال جاری در این مسیر انجام شد.

رضا عوض‌پور بیان کرد: امسال در حوزه جهاد کشاورزی بیش از ۷۰۰ پرونده با ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بیش از هزار و ۸۰۰ شغل در این حوزه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: فعال‌سازی پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا برخوردارند در دستور کار است که با همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران محقق می‌شود و اقدامات مقدماتی برای تحقق این مهم انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر یادآور شد: مشکلات و دغدغه‌های واحدهایی که غیر فعال یا راکد هستند بررسی شده و امیدوارم با ارائه راهکارهای لازم شاهد فعال‌سازی مجدد این واحدها و حضور آنها در چرخه تولید باشیم.

عوض‌پور بیان کرد: کمبود نقدینگی، انباشت بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی از قبیل بدهی‌های بانکی و بیمه‌ای و مالیاتی و همچنین ضعف مدیریت و بازاریابی نیز از دیگر مشکلات واحدهای نیمه‌فعال هستند.

وی گفت: استاندار بوشهر برای رونق واحدها و ایجاد اشتغال تاکید زیادی دارد و ما همه توان و ظرفیت موجود را برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی به کار می‌بندیم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر