شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: این شرکت برای تامین آب آشامیدنی استان بوشهر برنامه ریزی بلند مدت دارد.به گزارش فکرشهر، حمید رضا جانباز در جریان بررسی تاسیسات آبرسانی بوشهر افزود: در این ارتباط با مشارکت بخش خصوصی تاسیسات آبشیرین کن در نقاط مختلف استان بوشهر احداث می شود.وی در باره طرح های فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اظهارکرد: نیمه تمام بودن طرح جمع آوری فاضلاب است شهرها یکی از دغدغه ها است که تلاش می شود با تخصیص اعتبارات مناسب روند اجرایی این طرح ها را شتاب گیرد.
کد خبر: ۵۳۵۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: این شرکت برای تامین آب آشامیدنی استان بوشهر برنامه ریزی بلند مدت دارد.

به گزارش فکرشهر، حمید رضا جانباز در جریان بررسی تاسیسات آبرسانی بوشهر افزود: در این ارتباط با مشارکت بخش خصوصی تاسیسات آبشیرین کن در نقاط مختلف استان بوشهر احداث می شود.

وی در باره طرح های فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اظهارکرد: نیمه تمام بودن طرح جمع آوری فاضلاب است شهرها یکی از دغدغه ها است که تلاش می شود با تخصیص اعتبارات مناسب روند اجرایی این طرح ها را شتاب گیرد.

جانباز تاکید کرد: باید مشترکان آب در این شهرها که شبکه فاضلاب در نقاط مسکونی آنها اجرا شده با نصب انشعاب خانه های خود به شبکه جمع آوری فاصلب متصل کنند.

وی گفت: شهر چغادک زیرساخت مناسبی برای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب دارد که با تکمیل طرح مطالعاتی، تامین اعتبار لازم برای اجرای عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این که شبکه نیمه تمام فاضلاب شهر گناوه دچار مشکلاتی است ادامه داد: ورود فاضلاب به دریا یکی ازمهم ترین مشکلات دفع فاضلاب در این شهر است که مشکلات زیست محیطی به دنبال دارد و لازم است تکمیل فاضلاب گناوه تسریع شود. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر