يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۵۹۹
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو سارق حرفه ای که به قصد ارتکاب جرایم خشن دو جفت پلاک خودرو را در شهر برازجان به سرقت برده بودند با هوشیاری پلیس در مخفی گاهشان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش فکرشهر و به نقل از پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی گفت:عصر روز گذشته پس از اطلاع پلیس دشتستان از سرقت جفت پلاک دو دستگاه خودرو ، از آنجا که با چنین سرقتی ارتکاب جرایم خشن به وسیله سارقین متصور بود با تدبیر فرمانده انتظامی شهرستان بلافاصله طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقین تدوین شد .
واعظی اضافه کرد: گشت های هدفمند پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در تمام گستره جغرافیایی حوزه شهری فعال شدند که  یک واحد مسکونی در یکی از محله های قدیمی برازجان مورد ظن یکی از واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت .
واعظی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی این واحد مسکونی که به عنوان خانه تیمی سارقین مورد استفاده قرار می گرفت محاصره و مورد بازرسی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو نفر سارق حرفه ای در این خانه خبر داد و اظهار داشت : در بازرسی از این منزل یک قبضه اسلحه کمری، دوجفت پلاک مسروقه روز گذشته ، دوعدد تک پلاک مسروقه دیگر (که صاحبان پلاک  به پلیس گزارش نکرده بودند)، دو راس گوسفند مسروقه از یکی از روستاهای شهرستان ، دو عدد دستکش مخصوص سرقت سیم برق، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، یک عددچراغ گردون و مقادیری اشیاء مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه نیز دارند تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از سارقین و کشف اعمال مجرمانه احتمالی دیگر ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر