جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۵۰
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سامانه بارشی از استان بوشهر خبر داد و گفت: وضعیت جوی و دریایی آرام است.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با خروج سامانه بارشی از استان، شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی در استان برقرار شده است.

وی اضافه کرد: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و طی ساعاتی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود و خلیج فارس نیز طی امروز تا پایان هفته شرایط نسبتاً ملایمی را دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در ساعاتی از عصر تا شب به سبب افزایش نسبی سرعت باد در سواحل جنوبی، ارتفاع موج دریا نیز در این نواحی به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی و طی ساعاتی از شب و صبح در برخی نقاط همراه با پدیده مه و کاهش دید همراه است.

مساعدی افزود: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از سواحل جنوبی طی ساعاتی از عصر تا شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت یک و ۲۶ دقیقه بامداد، جزر اول دریا ساعت پنج و ۵۴ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر