پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۴۰
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر تشدید نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و اجناس تاکید کرد.  

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله حسینی بوشهری در نشست با استاندار بوشهر افزود: نظارت‌ها به خصوص در تامین معیشت مردم باید افزایش یابد تا مردم احساس کنند مسئولان پای کارند، دغدغه مردم را دارند و جلو تخلفات را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: نظارت‌ بر بازار نباید مقطعی باشد بلکه مبارزه با  یک‌سری از عوامل که برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند باید مداوم باشد تا متخلف احساس امنیت نکند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر هم افزایی همه دستگاه‌ها گفت: قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضایی در کنار هم یک‌دل در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت کنند.

امام جمعه قم، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید افزود: امید است امسال تولیدات کشور رونق مناسبی یابد تا وابستگی‌ها به خارج از کشور کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از جهاتی سال سختی در ابعاد گوناگون برای کشور بود خاطرنشان کرد: پارسال با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی،  سال تمرین برای مقابله با دشمنان بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امسال نیز دشمن دست از توطئه و ترفند برنخوهد داشت افزود: باید با طراحی و برنامه‌ریزی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری، با تاکید بر افزایش رضایت‌مندی مردم در مقابل مشکلات تاکید کرد: باید مشکلات را برای مردم به‌گونه‌ای بیان کنیم که مردم به باور برسند و خودشان را در حل مشکلات سهیم و شریک بدانند، همچنین باید جلو تبعیض‌ها در کشور گرفته شود.

وی پیش‌بینی قبل از وقوع حادثه را یک ضرورت دانست و افزود: پیشگیری و پیش‌بینی برای مقابله با حوادث گوناگون باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد تا مشکلاتی در جامعه ایجاد نشود.

امام جمعه قم بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: خدمات‌رسانی دولت به مناطق محروم افزایش یابد  و بودجه‌ها و اعتبارات به موقع پرداخت شود تا طرح‌ها زودتر تکمیل شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به مشکل اشتغال و بیکاری در استان بوشهر افزود: باید بهره‌مندی مردم بومی استان بوشهر از اشتغال در تاسیسات پارس جنوبی افزایش یابد و استاندار بوشهر با ورود جدی در تصمیم‌گیری‌های منطقه پارس جنوبی، زمینه تحقق سهم وعده داده شده در اشتغال مردم استان را فراهم کند.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام رونق تولید نام‌گذاری کرده‌اند گفت: شرط تحقق رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی است که امسال گام‌های مهم و موثری در این حوزه برداشته می‌شود.

عبدالکریم گراوند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان از  تصویب هزار و 669 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف در استان خبر داد و تصریح کرد: تصویب این اعتبار کمک بزرگی به توسعه استان بوشهر خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی و آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: تقویت اعتبارات مالی در اجرای سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی و اجرای طرح‌‌های آب‌شیرین‌کن از دیگر آثار سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک  دوهزار و 600 هکتاری شیلاتی با اعتبار 300 میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی از برنامه‌های مهم امسال در استان بوشهر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر سبب پرآب شدن سدهای مختلف کشور و افزایش آبدهی رودخانه‌ها شد تصریح کرد: اکنون بیش از 275 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد رئیسعلی دلواری، ذخیره شده است که نگرانی تامین آب شبکه‌های زیردست این سد را برطرف کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر