شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۹۸
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

فکرشهر:  رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: از آغاز طرح امداد نورزی تا ۱۳ فروردین ۹۸، سه هزار و ۲۸۰ مأموریت توسط فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان بوشهر انجام‌شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم دادجو گفت: از مجموع عملیات ثبت‌شده تعداد ۶۱۷ مأموریت ترافیکی و تعداد ۲ هزار و ۶۶۳ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ بوشهر در طرح امداد نوروزی افزود: از مجموع مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بوشهر در طرح امداد نوروزی ۱۳۹۵ نفر به بیمارستان انتقال یافتند که از این تعداد ۶۳۵ مورد از مصدومان حوادث ترافیکی بودند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ درمجموع یک هزار و ۷۵۶ مورد درمان در محل نیز انجام دادند که از این تعداد ۹۸ مورد مربوط به مأموریت‌های ترافیکی است.

دادجو با درخواست از هم شهریان و مسافران نوروزی نسبت به رعایت مقررات ایمنی به‌ویژه در هنگام رانندگی خاطرنشان کرد: در مأموریت‌های صورت گرفته از آغاز طرح امداد نوروزی تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۸ شاهد مرگ ۴۴ نفر بودیم که از این تعداد ۹ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۵ مورد دیگر غیر ترافیکی است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر با ابراز همدردی با هم‌وطنانی که در مناطق مختلف کشور دچار سیل شده‌اند تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از آمادگی کامل برای انجام مأموریت در مناطق سیل‌زده برخوردار است و هرزمانی که نیاز به اعزام نیروهای امدادی استان بوشهر اعلام شود همچون گذشته در کنار هم‌وطنان خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر