جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۴۷
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱

فکرشهر:  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از اجرای طرح استاد شاگردی خبر داد و گفت: آموزش در محیط کار واقعی نتیج مطلوبی در پی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین فر پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر محسوب می‌شود که تلاش ویژه‌ای در این راستا داریم.

وی آموزش را پیش‌زمینه تقویت و توسعه اشتغال دانست و اضافه کرد: هرچه که این آموزش‌های مناسب‌تر باشند و در محیط واقعی کار انجام شود، کارآموزان شرایط بهتری را برای حضور در بازار کار پیدا می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با عنوان طرح استاد شاگردی تصریح کرد: سال گذشته ۵۴۹ نفر از استان بوشهر در این طرح آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه تعهد استان بوشهر آموزش ۴۵ هزار ساعت آموزش به ۴۵۰ داوطلب بود خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع در استان ۵۴۹ نفر به میزان ۱۲۳ هزار ۶۳۴ آموزش دیدند.

زرین‌فر از فعالیت ۱۵ مرکز آموزش فنی حرفه‌ای در شهرستان‌های مختلف استان در این حوزه خبر داد و افزود: سه مرکز در شمال استان بوشهر، پنج مرکز در جنوب استان بوشهر و هفت دشتستان و بوشهر فعالیت داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر