جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در بازدید از بیمارستان شهیدگنجی برازجان و نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اجرای مرحله اول طرح تحول نظام سلامت با استقبال خوب مردم مواجه شد و کاهش چشمگیر هزینه درمانی و بستری و افزایش کیفیت درمان و رضایت مندی مردم را در پی داشت.به گزارش فکرشهر، دکترارسلان زارع افزود: امیدواریم با اجرای خوب مرحله دوم طرح نظام سلامت در استان وشهرستان شاهد بهبود وارتقای شاخص های بهداشتی، درمانی و سلامت در این شهرستان باشیم.وی بر توسعه بخش های سلامت و افزایش تخت های بیمارستان و فضاهای درمانی و بهداشتی در دشتستان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۳۵
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان در بازدید از بیمارستان شهیدگنجی برازجان و نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اجرای مرحله اول طرح تحول نظام سلامت با استقبال خوب مردم مواجه شد و کاهش چشمگیر هزینه درمانی و بستری و افزایش کیفیت درمان و رضایت مندی مردم را در پی داشت.

به گزارش فکرشهر، دکترارسلان زارع افزود: امیدواریم با اجرای خوب مرحله دوم طرح نظام سلامت در استان وشهرستان شاهد بهبود وارتقای شاخص های بهداشتی، درمانی و سلامت در این شهرستان باشیم.

وی بر توسعه بخش های سلامت و افزایش تخت های بیمارستان و فضاهای درمانی و بهداشتی در دشتستان تاکید کرد.

فرماندار دشتتسان اظهارکرد: این شهرستان از مراکز مهم و تاثیر گذار در حوزه درمان و سلامت در استان بوشهرو حتی شهرستان های همجواردشتستان به شمار می آید.

زارع استاندارد سازی مراکز بهداشتی و درمانی و جذب نیروی انسانی متخصص را از مهمترین شاخص های توسعه درمان و سلامت در این شهرستان عنوان کرد.

علیرضا رییسی نیز گفت: یکی ازبرنامه های مهم در دشتستان فعال سازی اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان 17 شهریور برازجان و اجرای فاز اول بهسازی ساختمان این بیمارستان به ظرفیت 60 تخت بستری است.

وی اضافه کرد: مطالعه برای بهسازی فاز اول بخش هایی از ساختمان بیمارستان 17 شهریور برازجان آغاز شده و تا دو ماه آینده با پایان طرح مطالعاتی، فاز اول عملیات بهسازی ساختمان این بیمارستان اجرا خوایی خواهدشد.

رییسی گفت: 20 میلیارد ریال برای بهسازی فاز اول ساختمان بیمارستان 17 شهریور برازجان به مساحت 14هزار و500 مترمربع پیش بینی شده است.

وی افزود: دردو ماه آینده پزشکان جدید بتدریج وارد استان می شوند و تا آذر در زمینه پزشکان عمومی مشکلی نخواهیم داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: در آذرسال جاری نیز شاهد حضور پزشکان متخصص به صورت تمام وقت درمجموعه های درمانی و بهداشتی شهرستان دشتستان خواهیم بود.

رئیسی گفت: برای توسعه و تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان یک دستگاه سی تی اسکن به ارزش 24 میلیارد ریال خریداری شده و بزودی در این مجموعه بزرگ بیمارستانی راه اندازی خواهد شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر