سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۵۲
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

فکرشهر - کورش امینی: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از ارسال کمک‌های نقدی وغیر نقدی این منطقه به استان‌های سیل زده کشور در 26 فروردین ماه 98 خبر داد.

به گزارش فکرشهر، اکرم پاپری در گفتگو با «فکرشهر»  اظهار داشت : سالی که با برکت‌ها و البته محنت‌های بی‌شماری آغاز شد برخی از هموطنانمان پذیرای مهمان ناخوانده سیل در منازلشان بودند و روزهای سختی را سپری می‌کنند. کشته و مجروح شدن تعدادی از این عزیزان، ویرانی خانه‌‌هایشان، آسیب‌‌‌های جدی به زمین‌های زراعی و امکانات زیربنایی شهرها و روستاها در کنار بسیاری از آسیب‌‌های روحی و روانی، بخش کوچکی از وصف حال زندگی این روزهای بسیاری از ایرانیان است.

 پاپری افزود : به رسم انسانیت و به حکم تکلیف، بار دیگر دانش آموزان و فرهنگیان منطقه آب پخش به مسوولیت اجتماعی خود عمل کردند و با اهدای کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی در کمک رسانی به این عزیزان  مشارکت نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش بیان داشت: با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان طی روزهای گذشته توانستیم  بیش از 885  میلیون ریال کمک های  نقدی و غیر نقدی را برای مردم سیل زده استان های لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه  جمع آوری و ارسال کنیم.

پاپری عنوان کرد: با کمک فرهنگیان و دانش آموزان 3 تن خرما و 4 تن سایر اقلام شامل آب معدنی، نان محلی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، برنج، شکر، قند، تخم مرغ، پوشاک، کنسرو، مواد شوینده، البسه نو، لوازم تحریر، کیف و کفش، آرد، اسباب بازی، و...  به ارزش 700  میلیون ریال جمع آوری و برای کمک به استان های سیل زده ارسال شد.

پاپری تصریح کرد: در مدارس مبلغ 75 میلیون ریال کمک های نقدی دانش آموزان، 60  میلیون ریال کمک فرهنگیان منطقه آب پخش و50  میلیون ریال هزینه جشن روز معلم که مجموعا 185میلیون ریال می باشد به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر واریز گردید.

وی افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی می تواند مرهمی بر زخم های این عزیزان باشد. و همسو با رویکردهای آموزش و پرورش در انجام کمک‌های پایدار و موثر، در تلاشیم پس از عبور از این روزهای بحرانی، از طریق کمک خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز به احیاء  یا بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده، نقشی موثر را در بازسازی این مناطق ایفا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر