سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: موضوع سند مالکیت و تقسیط وام‌های ساخت مسکن مهر اهرم از مسائل و مشکلات ساکنین این واحدهای مسکونی است که در چند ماهه اخیر موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.به گزارش فکرشهر، غلام‌رضا ترک‌زاده در نشست با مدیرعامل بانک مسکن استان بوشهر ضمن تاکید بر حل مسائل و مشکلات مسکن مهر شهر اهرم اظهار داشت: برای حل مسائل و مشکلات واحدهای مسکونی مهر شهر اهرم در تلاش هستیم.وی افزود: موضوع سند مالکیت و تقسیط وام‌های ساخت مسکن از مسائل و مشکلات ساکنین این واحدهای مسکونی است که در چند ماهه اخیر طی جلساتی موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۷۱
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: موضوع سند مالکیت و تقسیط وام‌های ساخت مسکن مهر اهرم از مسائل و مشکلات ساکنین این واحدهای مسکونی است که در چند ماهه اخیر موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، غلام‌رضا ترک‌زاده در نشست با مدیرعامل بانک مسکن استان بوشهر ضمن تاکید بر حل مسائل و مشکلات مسکن مهر شهر اهرم اظهار داشت: برای حل مسائل و مشکلات واحدهای مسکونی مهر شهر اهرم در تلاش هستیم.

وی افزود: موضوع سند مالکیت و تقسیط وام‌های ساخت مسکن از مسائل و مشکلات ساکنین این واحدهای مسکونی است که در چند ماهه اخیر طی جلساتی موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

ترک زاده ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل بانک مسکن استان جهت حل مشکلات مسکن مهر عنوان داشت: با تعامل و همکاری بانک مسکن مقرر گردید بدون در نظر گرفتن سایر ضمانت‌های بانکی منحصراً سند مالکیت افراد جهت تقسیط وام‌های دریافتی در ترهین بانک قرار گیرد.

مدیرعامل بانک مسکن استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: بانک مسکن آمادگی لازم برای حل مشکلات بانکی مسکن مهر شهر اهرم را دارد.

وی ادامه داد: به مالکین واحدهای مسکونی مهر اهرم توصیه می‌شود تا فرصت باقی است نسبت به دریافت دفترچه بازپرداخت وام‌های خود به بانک مسکن مراجعه نمایند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر