جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۸۱
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در زمینه پرورش آبزیان شاهد افزایش تولید و کنترل بسیار خوب بیماری بودیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مرتضی بحرانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار گناوه اظهار داشت: امسال با پوشش خوب صورت گرفته و عملکرد مناسب و به موقع برای واکسیناسیون دام‌ها و بارندگی متناسب تولید دام افزایش داشت و مواردی مانند جابجایی دام‌های عشایر و پلاک گذاری هم به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به وضعیت پرورش آبزیان افزود: سال گذشته سال بسیار خوبی در زمینه پرورش آبزیان بخصوص حوضچه‌های پرورش میگو بود که هم افزایش تولید در سایت‌ها و مراکز تولید و تکثیر را شاهد بودیم وهم در زمینه بیماری لکه سفید در پرورش میگو موردی نبود.

‌وی گفت: در مجموع در بحث پرورش آبزیان در سال گذشته با شاخص خوبی در جهت افزایش تولید و کنترل بسیار خوب بیماری در این حوزه عمل شد که نتیجه آن رضایت بخش بود.

بحرانی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات کشتارگاه در گناوه بیان کرد: در زمینه کشتارگاه‌های گناوه و مشکلات آن با همکاری و همیاری صنف و شهرداری نسبت به بهتر شدن شرایط داخلی و ساختاری و ایجاد تغییرات مثبتی اقدام شود تا در سال جاری شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با تقدیر از همکاری و حمایت همیشگی فرماندار گناوه در زمینه اجرای برنامه‌های مربوط به دامپزشکی اظهار داشت: سعی ما بر این است که تمام اعتبارات مالی اختصاص یافته در مسیر تعیین شده خود هدایت و استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر