دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۹۸
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: رئیس تامین اجتماعی شهرستان دیر گفت: تامین اجتماعی شهرستان دیر عنوان برتر کشوری در سال ۹۷ را به خود اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله عباسی با بیان اینکه کسب رتبه برتر کل کشور برای تأمین اجتماعی شعبه دیر، تنها با تلاش شبانه روزی همه همکاران محقق شده است اظهار داشت: تلاش مجموعه همکارانم موجب شد تا تأمین اجتماعی شعبه دیر در ارزیابی و ارزشیابی و رتبه بندی واحدهای اجرایی کل کشور رتبه برتر کشوری را به دست آورد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ درصد از مردم شهرستان دیر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی از این سازمان دریافت می‌کنند تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱ هزار نفر از جمعیت شهرستان دیر تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که این یکی از افتخارات ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه تمام هزینه کردهای تأمین اجتماعی از محل درآمدهای این سازمان است گفت: در حال حاضر ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به عنوان مستمری به هزار و ۱۵۰ نفر بازنشسته در تأمین اجتماعی دیر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات سازمان در دولت تدبیر و امید بر محور فناوری استوار است تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به بستر سازی فناوری اطلاعات در شعبه بندر دیر دیگر نیازی به حضور کارفرمایان در شعبه نیست و از همان محل کارگاه یا منزل یا دسترسی به اینترنت می‌توانند از خدمات سازمان بهره مند گردند.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان دیر، حذف دفترچه‌های کاغذی را انقلابی در حوزه خدمات رسانی برشمرد و عنوان کرد: کاهش خطاهای پزشکی، افزایش سرعت ارائه خدمات، ذخیره سوابق پزشکی بیمار، پیشگیری از تداخلات دارویی از مزایای مهم این طرح عظیم است.

عباسی گفت: الکترونیکی شدن اموراتی از قبیل لیست اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، پرونده الکترونیکی، و بازرسی هوشمند در راستای تسهیل و تسریع در پاسخگویی به جامعه هدف این سازمان خواهد بود.

وی تاکید کرد: تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهم است که این امر در شهرستان دیر در اولویت کاری کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان دیر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر