پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۰۴۷
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: عضو شورای شهر جم گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به موضوع حساس تیم پارس جم ورود کنند چرا که معتقدم با تفکر مافیاگونه ای که هنوز در برخی شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی وجود دارد هیچ کس جز نهادهای امنیتی دلسوز توان مقابله ندارند.

به گزارش فکرشهر از فارس، چمران رفیعی پور امروز در نشست هم اندیشی تقویت و رفع چالش‌های تیم پارس جم در لیگ برتر اظهار داشت: دلخوشی بزرگ مردم جم در شرایط کنونی اقتصاد کشور تیم پارس جم است که طی دو سال گذشته در لیگ برتر خوش درخشیده است.

عضو شورای شهر جم افزود: متاسفانه تیم پارس مدت‌هاست با چالش تامین مالی مواجه است و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات این تیم هم قطره چکانی است که نمی‌تواند دغدغه مردم و مدیریت باشگاه و تیم را رفع کند.

رفیعی پور حذف تیم پارس جنوبی جم را دارای تبعات اجتماعی امنیتی وسیع دانست و تصریح کرد: مردم به تیم پارس علاقه وافری دارند و این تیم را خط قرمز مطالبات خود می دانند که لازم است فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان تبعات بی‌توجهی به خواست مردم را به مقامات امنیتی و استاندار بوشهر اعلام کند.

عضو حقوقدان شورای شهر جم، با اعلام ناامیدی از همکاری مطلوب پتروشیمی‌ها در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به جای منت گذاشتن بر مردم شهرستان، با حمایت از تیم پارس جم حداقل بخشی از خسارت‌های وارده به شهرستان را جبران کنند.

 رفیعی پور هشدار داد: مردم و هواداران امید خود را به اقدام مسؤولان نفتی از دست داده اند و لازم است نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، به موضوع ورود کرده و دلسوزانه و با جدیت مسؤولان استانی و وزارت نفت را از تبعات وخیم بی‌توجهی به مسؤولیت های اجتماعی آگاه کنند.

وی یادآور شد: شورای شهر جم رفتار پتروشیمی‌ها را مغایر تعهدات مربوط به مسؤولیت های اجتماعی می‌داند و قطعا در صورت بی‌توجهی به مطالبات مردم، راهکارهای قانونی دیگری برای تحقق مطالبات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر