پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۱۲۰
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کارگران و کارکنان پارس جنوبی ‌وضعیت نامطلوبی به لحاظ درآمد و سلامت دارند، گفت: اما ‌قطب انرژی کشور به جولانگاه مدیران پروازی و بازنشسته تبدیل شده است.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سکینه الماسی ظهر امروز در به مناسبت روز جهانی‌کار و کارگر در شهرستان عسلویه با بیان اینکه حمایت از کارگر باید از مورد توجه ویژه قرار بگیرد اظهار داشت: کارگران در عرصه اقتصاد و تولید نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و نباید از حقوق کارگران غافل شد.

وی، عسلویه و پارس جنوبی را قطب انرژی کشور دانست و تصریح کرد: عسلویه، قطب انرژی کشور به جولانگاه مدیران پروازی و بازنشسته تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس افزود: حضور چنین مدیرانی که تخصص منحصر به فردی هم ندارند به هیچ‌ وجه نیاز منطقه نیست و جایگاهی که باید متعلق به مدیری لایق باشد تبدیل به رانتی برای مدیران نالایق شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر توجه به جوانان تحصیل کرده بومی برای اشتغال در صنایع پارس جنوبی تصریح کرد: من خواستار مدیریت تحصیلکردگان جوان در صنعت نفت و گاز هستم و اطمینان دارم که اعتماد به جوانان تولید را افزایش داده و درآمد کشور را بیشتر می‌کند.

الماسی تاکید کرد: مدیران بومی که شناخت بیشتری نسبت به بافت منطقه دارند و قطعا رضایت عمومی مردم را افزایش می‌دهد.

وی گفت:  من فرزند پدری هستم که سال‌ها فرزندانش را با توشه کارگری تربیت کرد از همین رو مشکلات قشر کارگری را عمیقا درک می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس افزود: امام خمینی (ره) کارگران را سبب ساز انقلاب می‌دانستند و این قشر زحمتکش همواره سختی‌های کشور را به دوش کشیده است و امروز هم چرخ اقتصاد کشور بدون دست‌های پینه بسته و جان‌های خسته‌تان کارگران نمی‌چرخد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر