جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۱۲۲
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: نایب رئیس شورای شهر خورموج با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری گفت: علاه بر اعتبارات تملک دارایی ، ۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری خورموج تخصیص یافته است.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، رضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خورموج، مهمترین اقدام شورای شهر خورموج را تدوین برنامه میان مدت چهارساله برای توسعه وپیشرفت شهرخورموج دانست و اظهار داشت: بر اساس این  برنامه تلاش می‌شود در یک افق 10 ساله برای شهر خورموج طرح‌های لازم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در اجرای کارها نگاه شورای اسلامی تخصصی است افزود: برای این امر همواره از نظرات و مشاوره‌های نخبگان بهره برده می‌شود و برای اجرای پروژه‌های شهرداری یک برنامه زمان بندی ارائه شده تا امور به بهترین شیوه اجرا شود ودر صورت تاخیر در پروژه‌ها  ازپیمانکاران خسارت تاخیر دریافت شود.

نایب رئیس شورای شهر خورموج افزود: برای ارتباط بهتر با مردم واستفاده از ایده‌ها ونظرات، سایت اطلاع رسانی شورای شهر خورموج راه‌اندازی شده است.

رضایی با بیان اینکه تاکنون 56 جلسه شورای شهر خورموج  برگزار و 275 طرح تصویب شده است خاطر نشان کرد: 33 جلسه همفکری با ادارات وسازمانها و نهادها برای توسعه وپیشرفت شهر خورموج برگزار شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری گفت: علاه بر اعتبارات تملک دارایی،  17 میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری خورموج تخصیص یافته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خورموج نیز اعتبار تصویب شده شورای شهر خورموج را  24 میلیارد و 10 میلیون تومان دانست و افزود: 52 درصد به اعتبارات عمرانی و 48 درصد به امور جاری تخصیص می‌یابد .

عبدالمهدی نصیری با بیان اینکه 17 میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری خورموج  تخصیص یافته است خاطر نشان کرد:در این زمینه از 4 میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل تملک دارایی 50 درصد آن تحقق یافته است .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خورموج  با اشاره به اینکه مرکز معاینه فنی خودرو شهر خورموج آماده بهره برداری است گفت:  شورای شهر خورموج اجرای برنامه‌های بهداشت روان، ورزشی، آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی، تعاون و دیگر برنامه‌ها مشارکت فعال دارد.

قاسم هزیمتیان با بیان اینکه مبلغ 100 میلیون تومان برای بزرگداشت مقام معلم به آموزش وپرورش خورموج تقدیم شده است تصریح کرد: سه عضو شورا در کمسیون فرهنگی حضور فعال دارند و کمیته بانوان نیز برای استفاده از ایده‌ها ونقطه نظرات آنها تشکیل شده است و ما بر اساس قانون از همه برنامه‌ها حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی وهنری سهم کتابخانه عمومی خورموج به صورت کامل پرداخت شده است خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی تجلیل از چهره‌های ماندگار، تجلیل از مادران شهدا، حمایت از مولفان شهر، جشنواره نوروزی شهر خورشید و حمایت از جشنواره‌ها وباشگاههای کتاب  از مهمترین اقدامات شورای شهرخورموج و شهرداری است.

 شهردار خورموج نیز از تجلیل فرهنگیان خبر داد و بیان کرد: در آیینی باشکوه در هفته معلم از بیش 1500 نفر فرهنگی آموزش وپرورش خورموج تجلیل می‌شود.

احمد شیخیانی شورای شهر را یک پارلمان محلی دانست و افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری شهرداری خورموج بر اساس برنامه 5  ساله صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر