شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نگرخواهی فکرشهر / اولویت کاری فرماندار دشتستان از نگاه صاحب نظران ( 11):
فکرشهر: لازمه ی این کار تغییر رویکرد در همه ی ادارات با مسئولیت نماینده دولت یعنی فرمانداری است؛ به خصوص در بدنه ی دولت که با ایجاد و ابلاغ سیاست های دولت جدید...
کد خبر: ۵۵۲
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۹

ضمن تبریک به فرماندار محترم، من به عنوان فعال شهری و اقتصادی انتظارم از فرماندار این است که با نگاهی جدی و خاص به افراد سرمایه گذار و عمران گر که وارد فعالیت شهری می شوند، نگریسته شود.
بسیار حائز اهمیت است که برای سرمایه گذاری، حمایت های قانونی از سرمایه گذار صورت گیرد تا دلسردی و نومیدی در این گونه افراد ایجاد نشود. همچنین این پشتیبانی و تغییر رویکرد می تواند سرمایه گذارانی که در خارج از شهر هستند را به بستر فراهم شده وارد کند.

لازمه ی این کار تغییر رویکرد در همه ی ادارات با مسئولیت نماینده دولت یعنی فرمانداری است؛ به خصوص در بدنه ی دولت که با ایجاد و ابلاغ سیاست های دولت جدید این فضا و نگاه می تواند ایجاد شود؛ زیرا بسیاری از مواقع مسئولین بالاتر همراهند ولی بدنه ی دستگاه ها متاسفانه انتظارات را برآورده نمی کنند.
خوشبختانه با این رویکردهای جدید و زوایای روشنی که به وجود آمده، به نظر می رسد بستر فعالیت هموارتر و امنیت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بیشتر فراهم گردیده تا شهر برازجان و شهرستان دشتستان با این سابقه ی تاریخی و افراد مهم با درجات تحصیلی عالی به آن چه حقشان است برسند؛ حیف است که این شهر نسبت به شهرهای دیگر استان از رشد به نسبت کمی برخوردار باشد.
 همه ی ما شهروندان به نوعی مسئول هستیم و مسئولان دولت مسئول ترند، زیرا باید فضای قابل انتظار از طریق آن عزیزان بیشتر فراهم گردد. 
از فرماندار جدید که دارای درجه ی عالی تحصیلات است و ذهن خلاق و روحیه ی قوی برای تغییرات را در وجودشان حس می نماییم انتظار داریم ان شاالله به طور جد نگاه ها را تغییر دهد.
نگاه نو به وضوح در عزیزان شورای شهر و شهردار محترم ایجاد گردیده که باید توسط فرماندار عزیز ان شاالله گسترده تر شده و حمایت ببیشتری صورت گیرد.

 

* دکتر فضل الله رضایی ـ سرمایه گذار و فعال بخش درمان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر