چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۲۷
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳

 فکرشهر: فرماندار جم گفت: دانشگاه آزاد مرکز جم فاقد فضای آموزشی مستقل است که با توجه تامین زمین، لازم است در تملک و احداث ساختمان تسریع شود.
به گزارش فکرشهر از فارس، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت دانشگاه در توسعه شهرستان جم اظهار داشت: باید با توسعه و ارتقای کمی و کیفی آموزش، شرایط برای ارتقای جایگاه علمی دانشگاه بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار شهرستان جم افزود: یکی از ابزارهای مهم در ارتقای علمی، ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه است و لازم است در این راستا، ساختمان مستقل دانشگاه آزاد جم احداث شود.

حسینی خاطر نشان کرد: زمین برای احداث ساختمان دانشگاه از منابع ملی در نظر گرفته شده که لازم است بحث تملک زمین و فرایند اداری آن در اسرع وقت انجام شود.

وی افزایش رشته‌های دانشگاهی مرتبط با نیاز و علاقمندی جوانان را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز یکی از نیازهای مهم جوانان، اشتغال است و رویکرد دانشگاه باید به سمت رشته‌های مهارتی باشد تا تحصیل‌کردگان بتوانند خود کارآفرین باشند.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های صنعت در منطقه افزود: افزایش رشته‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در راستای تامین نیروی ماهر و متخصص در دانشگاه آزاد باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر