پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۶۹
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مهمترین عرصه‌های ضروری برای حضور خیران زمینه‌های ورزشی است که امروز آسیب‌های اجتماعی جز با کمک به جوانان و سوق دادن آنها به سوی ورزش کاهش نمی‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد دیه شهرستان گناوه اظهار داشت: خیران شهرستان گناوه زبانزد خاص و عام هستند و همواره در کارهای عام المنفعه مشارکت جدی داشته و تاکنون قدم‌های مهمی ازجمله در توسعه فضاهای درمانی و آموزشی برداشته‌اند و امید است که این حضور در زمینه‌های مورد نیاز جامعه همچنان ادامه داشته باشند.

وی گفت: از مهمترین عرصه‌های ضروری برای حضور خیران زمینه‌های ورزشی است زیرا امروز آسیب‌های اجتماعی جز با کمک به جوانان و سوق دادن آنها به سوی ورزش کاهش نمی‌یابد و لازم است که خیرین در این زمینه نیز حضور یابند.

فرماندار گناوه افزود: اگر خیرین وارد عرصه کمک به زمینه‌های ورزشی شوند و به کمک تیم‌ها و باشگاه‌ها ی ورزشی بشتابند آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شورای ورزش شهرستان جلساتی را با حضور خیرین تشکیل دهد تا بتوان با کمک و مساعدت و مشارکت خیرین به تیم‌های ورزشی کمک کرد.

پاک نژاد در زمینه ستاد دیه شهرستان گفت: با تشکیل انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان گناوه مردم و خیرین شهرستان می‌توانند در طول سال کمک‌های مالی خود را به این انجمن تحویل دهند و امید است امسال شاهد کمک‌های بیشتری در ایام رمضان و ایامی که برای جمع آوری کمک تعیین شده باشیم.

وی گفت: ستاد دیه شهرستان باید متناسب با زمان و موقعیت برنامه ریزی و فعال باشد و ما هم آمادگی همکاری با ستاد را داریم.

وی یادآور شد: جشن گل ریزان هر سال با همت ستاد دیه و مشارکت خیران در کشور برگزار و گام‌های مؤثری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد برنامه امسال جشن گل ریزان در شهرستان گناوه که هر ساله با دعوت از خیران و به صورت حضوری برگزار می‌شد بر اساس نظر اعضای ستاد امسال نیز این برنامه در ماه مبارک رمضان و به صورت حضوری زیر نظر امام جمعه گناوه و در مصلی برگزار خواهد شد.

سیدعلی پاک نژاد افزود: آزادی و نجات یک انسان ثمرات ارزشمند معنوی و اجتماعی در پی دارد و تلاش خواهیم کرد زمینه آزادی زندانیان دربند این شهرستان با حمایت همیشگی خیران فراهم تا به آغوش خانواده‌های بازگردند و مشکلات فراوان این خانواده‌ها کاهش یابد.

فرماندار گناوه گفت: این شهرستان در سال‌های اخیر حضور و نقش پررنگی در کمک به زندانیان در زندان‌های استان داشته و امسال نیز دین خود را در این زمینه ادا خواهد کرد و کسانی که به کار خیر کمک می‌کنند همواره در این مورد و آزادی زندانیان نیز کمک می‌کنند.

وی گفت: لیست زندانیان جرایم غیر عمد که امسال باید برای آنها کمک جمع آوری شود توسط ستاد دیه شهرستان تنظیم شود تا برنامه ریزی بر اساس آن انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر