شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۳۱۴
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مدارس کسب کار در دانشگاه‌های استان بوشهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید دراهکی صبح سه‌شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری همکاری بین اداره کل فنی و حرفه‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی خورموج اظهار داشت: در حال حاضر این تفاهم نامه در دانشگاه‌های خلیج فارس، فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی انعقاد شده است.

وی با بیان اینکه مدارس کسب و کار در دیگر دانشگاه‌های استان راه اندازی می‌شود؛ تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه‌ها دانشجویان می‌توانند از کارگاه‌های پیشرفته متناسب با رشته‌های خود استفاده کنند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این مدارس این است که دانشگاه‌ها می‌توانند متناسب با کارگاه‌ها درخواست رشته کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در ۱۰ کارگاه سالانه سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش می‌دهد.

دراهکی ادامه داد: هم اکنون در سطح استان تفاهم نامه‌های زیادی با دستگاه‌های اجرایی مختلف انعقاد شده که یکی از این تفاهم نامه‌ها با منطقه ویژه اقتصادی است که سالی دو هزار نفر آموزش می‌بینند که نصب بیشتر آنها بعد از اتمام دوره مشغول به کار می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر