پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۴۳
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار دشتی بر ضرورت تسریع در راه اندازی معانیه فنی در خورموج تاکید کرد و گفت: وضعیت دفن زباله‌های شهر خورموج مطلوب نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر خورموج از خدمات صورت گرفته در سطح شهر خورموج تقدیر کرد و اظهار داشت: اعضای شورا باید در مسائل و رویدادهای مختلف با سعه صدر و بردباری مشکلات را مرتفع کنند.

وی افزود: باید از این فرصت ارزشمند که خداوند نصیب شما کرده در راستای خدمت به مردم استفاده کنید و به فضا سازی صورت گرفته توجه نکنید.

نادری بیان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به آینده ناامید کند باید با انگیزه بالا و انرژی مضاعف دست به دست هم بدهیم و وقت خودمان را صرف خدمت به مردم کنیم.

نادری بیان کرد: ممیزی پرونده‌ها که توسط شهرداری در حال انجام است اقدام ارزشمندی در راستای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی است.

وی به مشکلات آب شهرستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان بوشهر اعتبار خوبی به آب اختصاص یافته است.

نادری بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی معاینه فنی خودرو در شهر خورموج تاکید کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت دفن زباله‌های شهر خورموج مطلوب نیست.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر یکی از ضروریات محسوب می‌شود که نقش مهمی در کاهش ترافیک خواهد داشت.

وی همچنین بر ضرورت ساماندهی بلوار بسیج شهر تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر