دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۸۷
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر:  فرماندار دیر گفت: با توجه به اهمیت طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، این طرح با همکاری همه دستگاه های اجرایی در این شهرستان اجرا شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کریم علی‌حسنی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا در شهرستان دیرافزود: این طرح یکی از طرح‌های زیربنایی در حوزه سلامت و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر است.

وی اضافه کرد: امروز بیماری‌های غیرواگیر در جامعه افزایش و به یکی از علت های اصلی مرگ و میر تبدیل شدند در حالی که راه‌های پیشگیری و کنترل این بیماری ها بسیار ساده و کم هزینه‌ است.

فرماندار دیر گفت: مردم نیز با همکاری بسیار خوب و استقبال از این طرح علاوه بر کسب اطمینان از سلامت خود، دولت را در برنامه‌ریزی برای کنترل بیماری فشار خون بالا کمک دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بسیج ملی کنترل فشار خون بالا از روز 27 اردیبهشت همزمان با روز جهانی کنترل فشار خون دراین شهرستان اجرا می شود.

احمد آخوندی افزود: تنها 60 درصد افراد مبتلا به فشار خون بالا از بیماری خود اطلاع دارند به همین دلیل مردم و مسئولان در اجرای خوب این طرح با شبکه بهداشت و درمان همکاری نزدیکی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر