دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۷۰
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: شهرداری برازجان طرح اصلاح و بهسازی خیابان دکتر حسابی و برخی دیگر از خیابان های شهر را در دستور کار خود قرار داده و عملیات اجرایی این خیابان ها به سرعت در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهردار برازجان هدف از اجرای این طرح را اصلاح وضعیت ترافیکی مناطق شرقی شهر برازجان عنوان کرد و اظهار داشت:  طرح بهسازی گذر شمالی استادیوم تختی (ورودی اداره ورزش و جوانان دشتستان و سالن ورزشی امام خمینی) را آغاز کرده ایم.

محمد حسن محمدی با بیان اینکه با افزایش آمار ترددها در برخی از خیابان های شهر، این خیابان ها دچار فرسودگی شده و از استانداردهای لازم برای تردد ایمن شهروندان  فاصله گرفته‌اند، افزود: شهرداری برای بهسازی این خیابان ها تاکید دارد؛ هم اکنون همکاران پرتلاش ما در حوزه معاونت عمرانی شهرداری در اکیپ های متعدد تلاش می‌کنند طرح های در دست اقدام این مدیریت را با سرعت پیش ببرند که اصلاح خیابان دکتر حسابی نیز در این راستا بوده است.

محمدی افزود: در همین زمینه عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی گذر ضلع شمالی ورزشگاه تختی نیز آغاز گردیده تلاشمان بر این است این طرح نیز مطابق جدول زمان‌بندی مورد نظرمان طی ماه جاری به اتمام برسد.

شهردار برازجان در توضیح ابعاد اجرایی این طرح  نیز اظهار داشت: این کوچه که یکی از ورودی های سالن ورزشی امام خمینی و اداره ورزش و جوانان دشتستان به شمار می‌رود هر روز محل تردد شهروندان و مراجعین بسیاری است که عملیات اجرایی بهسازی آن به طول ۴۵۰ متر و در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفته است و از ۱ خردادماه آغاز شده است.

شهردار برازجان ضمن تشکر از شهروندان برازجانی که با صبر و حوصله‌ی خود یاری گر خدمتگزاران مردم در شهرداری برازجان در جهت اجرای طرح‌های عمرانی شهر هستند، از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در مسیر اجرای طرح های توسعه‌ی شهر نیز تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر