پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۳۰
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۶ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری تحصیلی تاکید زیادی بر حفظ و توسعه مرکز یادگیری محلی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان دو مرکز یادگیری محلی در دشتستان و زندان مرکزی شهر بوشهر با روند رضایت بخشی در زمینه سوادآموزی در دوره‌های مختلف فعال هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در مراکز یادگیری محلی استان در کنار فعالیت‌ها برای باسوادی افراد، به آنان مهارت‌های مختلف هم آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: زمان ثبت نام دوره سواد آموزی از اول مرداد تا پایان دیماه است و ثبت نام سوادآموزان در دوره‌های تحکیم و انتقال از اول شهریور تا پایان آبان ما ۱۳۹۸ خواهد بود که این زمان تمدید نمی‌شود.

دانش‌فر افزود: بر اساس برنامه‌ها و حجم ابلاغی سال ۱۳۹۸ سوادآموزی استان، بیش از ۶ هزار و ۳۵۰ نفر در دوره‌های سوادآموزی و برنامه‌های مکمل تحت پوشش سواد آموزی استان قرار می‌گیرند.

وی به استقبال خوب سوادآموزان دوره انتقال از آموزش رایانه اشاره کرد و گفت: از کل حجم ابلاغی ۲۳۰ نفر در دوره انتقال آموزش رایانه خواهند دید و حجم تحت پوشش اتباع خارجی در دوره سوادآموزی حدود ۳۰۰ نفر است.

دانش فر با تاکید بر اینکه تاکنون حجم تحت پوشش اتباع خارجی برای دوره انتقال برای استان مشخص نشده است اضافه کرد: حجم تحت پوشش اتباع خارجی برای دوره انتقال در چارچوب توافق نامه منعقده با نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر