سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که گرمای هوا و رطوبت و «شرجی» مردم استان بوشهر را کلافه کرده، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز از افزایش دما و رطوبت طی امروز و روزهای آینده در استان خبر داده است...
کد خبر: ۵۶۵۸۷
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: در حالی که گرمای هوا و رطوبت و «شرجی» مردم استان بوشهر را کلافه کرده و حتی برازجان و خارگ دمای بالای 45 و رطوبت بالای 95 را نیز در روزهای گذشته تجربه کرده اند، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز از افزایش دما و رطوبت طی امروز و روزهای آینده در استان خبر داده است.

به گزارش فکرشهر، زهرا راستگو با اشاره به تداوم گرما و رطوبت طی روزهای گذشته در استان افزود: امروز رطوبت در جزیره خارگ به 95 درصد و دما در برازجان به 46 درجه سانتیگراد رسید.

وی ادامه داد: همچنین امروز رطوبت در دیر به ۸۸، بوشهر ۸۶، عسلویه ۸۲ و گناوه ۸۱ درصد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر به صداوسیما گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا طی روز‌های آینده در استان افزایش یابد و در مناطق غیر ساحلی مانند دشتستان  و دشتی به ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

وی اضافه کرد: از اواخر روز چهارشنبه و طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه با افزایش سرعت باد شمال غربی، رطوبت هوا کاهش اما دما افزایش می‌یابد که توصیه می‌شود تدابیر لازم جهت صرفه‌جویی در مصرف برق اندیشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر