دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان شرکت تعاونی تولیدی نوآوران مبین صنعت جنوب در برازجان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این مراسم با تاکید بر اینکه تعاونی ها در فرآیند رشد اقتصادی و تعالی اجتماعی، جامعه تأثیر بسزایی دارند، اظهار داشت: ضروری است با جذب جوانان و نیز تربیت نیروی اهل فن مرتبط با زمینه فعالیت، پیشرفت تعاونی ها را تضمین کرد.
کد خبر: ۵۶۷۷
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷

فکرشهر: با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان شرکت تعاونی تولیدی نوآوران مبین صنعت جنوب در برازجان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این مراسم با تاکید بر اینکه تعاونی ها در فرآیند رشد اقتصادی و تعالی اجتماعی، جامعه تأثیر بسزایی دارند، اظهار داشت: ضروری است با جذب جوانان و نیز تربیت نیروی اهل فن مرتبط با زمینه فعالیت، پیشرفت تعاونی ها را تضمین کرد.

عادل دهدشتی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت عنوان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید مبتنی بر تقویت اصولی و واقعی بخش خصوصی است ،لذا بخش تعاون با امکانات بالقوه زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد واحدهای تولیدی، خدماتی و کارآفرینی برای همه قشرها به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه ها را دارا است.

وی افزود: شرکت تعاونی تولیدی مبین صنعت جنوب با صرف اعتباری معادل 3500 میلیون ریال و تولید سالانه 100000 فیلتر، توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده که با فعالیت کاری سه شیفت هفت نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند که با گسترش این کارگاه زمینه فعالیت 50 نفر فراهم می‌شود.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر