شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۹۲
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: ارزیابی های لازم برای رونق و توسعه بازار گناوه در دستور کار قرارگیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد صبح یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اتاق اصناف شهرستان گناوه به مناسبت روز اصناف اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف شهرستان گناوه با دستگاه‌های اجرایی تعامل لازم را مانند همیشه داشته باشند و اهدافی را که به عنوان چشم انداز توسعه شهرستان مدنظر است با همکاری با سایر دستگاه‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رونق بازار گناوه افزود: بازار بندر گناوه از مهمترین مراکز تجاری کشوراست و منبع درآمد و اشتغالزایی برای مردم محسوب می شود که نباید دچار رکود یا کم رونقی شود و لازم است که ارزیابی های لازم برای رونق و توسعه آن در دستور کار قرارگیرد.

فرماندار گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان در این زمینه باید با فراخوانی طرح‌هایی که با واردکردن مواد اولیه از خارج می توان اقدام به تولید محصولات در شهرستان کرد اقدام کند تا ازاین طریق وضعیت بازار رونق یابد.

وی اظهار داشت: تعیین تکلیف آخرین وضعیت ایجاد مجتمع صنفی گناوه در دستور کار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قرار گرفته است تا اصنافی که باید به این مجتمع انتقال یابند هر چه سریع‌تر به خارج از شهر انتقال یابند و مشکلات مربوط در این زمینه رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی در تنظیم بازار دارند گفت: گشت‌های مشترک به صورت مداوم در بازار با مدیریت صنعت معدن و تجارت انجام پذیرد و اتاق اصناف در این زمینه نیز تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته باشد.

محمد حسین داریونی رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت گناوه گفت: امید است اتاق اصناف شهرستان با همکاری و همدلی با سایر دستگاه های ذیربط بتواند به تولید و اشتغال بهتر در شهرستان کمک کند.

وی افزود: ما در کناراتاق اصناف حضور داریم و هر موقع مشکل و معضلی باشد همکاری و در رفع آن تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر