سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۴۲
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تکمیل پروژهای نیمه تمام آموزشی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرالله رخشانی‌مهر ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های آموزشی منطقه آب پخش اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در سطح کشور صورت گرفته است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اضافه کرد: تکمیل پروژه‌ای نیمه تمام در کشور از اولویت‌های کاری سازمان نوسازی مدارس است که این پروژه در حوزه‌های آموزشی و پرورشی قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام دبستان شهید رضایی منفرد است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تأمین می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای بهره‌برداری تحویل آموزش و پرورش منطقه آب پخش شود.

نیاز منطقه به فضای آموزشی

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز گفت: افزود: این پروژه‌ها، پروژه نیمه تمامی است که خیرین زحمت کشیده و بخشی از این پروژه را پیش برده‌اند.

اکرم پاپری بیان داشت: با توجه به اینکه ساختمان مدرسه شهید رضایی منفرد توسط خیرین پایه گذاری شده است و ۶۵ درصد پیشرفت داشته است انتظار داریم زمینه تکمیل این طرح فراهم شود.

پاپری اضافه کرد: با توجه نیاز منطقه به فضای آموزشی و درخواست‌های مکرر اولیا جهت بهره برداری از این فضا خواستار آن هستیم تا معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور این بنا را تا آخر سال ۱۳۹۸ به اتمام برسانند و شاهد افتتاح آن در دولت تدبیر و امید باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر