جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یک کلینیک پزشکی در بیمارستان گناوه ایجاد می شود.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر گناوه با اشاره به مساله تقسیمات کشوری اظهار داشت: این موضوع در شرایط فعلی متوقف است و در حال حاضر تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.وی پیرامون الحاق برخی از روستاهای همجوار شهر گناوه گفت: شورای شهر و شهرداری در صورتی که به این نتیجه رسیدند که الحاق روستاها امری ضروری است پیگیری های لازم را با مقامات و مسئولین ذی‌ربط انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۵۷۴۵
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یک کلینیک پزشکی در بیمارستان گناوه ایجاد می شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر گناوه با اشاره به مساله تقسیمات کشوری اظهار داشت: این موضوع در شرایط فعلی متوقف است و در حال حاضر تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی پیرامون الحاق برخی از روستاهای همجوار شهر گناوه گفت: شورای شهر و شهرداری در صورتی که به این نتیجه رسیدند که الحاق روستاها امری ضروری است پیگیری های لازم را با مقامات و مسئولین ذی‌ربط انجام می‌دهیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث سرمایه گذاری در گناوه عنوان داشت: در نشست با استاندار بوشهر این موضوع پیشنهاد داده شد و در صورتی که طرحی برای سرمایه گذاری در این شهر دارید مطرح کنید تا به مسئولان منتقل کنم.

جمیری همچنین با اشاره به موضوع بهداشت و درمان این شهر، ابراز داشت: وضعیت بهداشت و درمان گناوه حتما بهتر خواهد شد و در همین ارتباط یک کلینیک پزشکی در بیمارستان گناوه در حال دائر شدن است.

وی افزود: یک دستگاه رادیولوژی خوب و مناسب نیز خریداری شده و به این بیمارستان طی روزهای آتی واگذار می شود و نیز از محل تبصره 22 یک میلیارد تومان برای بحث بهداشت و درمان شهرستان گناوه گذاشته شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جاده ورودی شهر گناوه، تصریح کرد: بحث جاده های ورودی شهر با مشکلات عدیده ای رو به رو است و در این خصوص پیگیری‌های لازم برای تسریع در حل مشکلات آن انجام شده است.

وی درباره مجتمع پتروشیمی گناوه گفت: با رایزنی و پیگیری های به عمل آمده مجوزات لازم گرفته شد و در حال حاضر این پروژه نیاز به یک سرمایه گذار خوب دارد در صورتی که این سرمایه گذار مشخص شد آن را به وزارتخانه معرفی خواهیم کرد.

به نوشته ی مهر، جمیری همچنین در خصوص آسفالت کوچه ها گفت: با یک اولویت بندی نسبت به مرمت آسفالت و یا آسفالت کشی سرمایه لازم برای انجام این کار را تخمین زنید تا پیگیری لازم را برای تخصیص اعتبار برای آن انجام شود.

مشکل معابر سطح شهر، نا هماهنگی در سطح بازار، هزینه های زیاد شهرداری در زمان تعطیلات عید نوروز، کمبود اعتبارات، رفع مشکل فاضلاب، حمل زباله ها، ماشین الات، نداشتن امکانات در آتش نشانی، الحاق روستاهای همجوار به شهر گناوه، کمبود پزشک متخصص، بازگشایی معابر، نبود فرهنگسرا در شهر، اشتغال جوانان، آسفالت معابر، اتوبوس درون شهری، بحث تل چیتی، نبود بازارچه شهرداری، عدم وجود پارک های محله ای و نداشتن سینما از جمله مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر