يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۶۰
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرهنگ تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا در جامعه نهادینه شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید غلامرضا سلیمی اظهار داشت: امروز نیز شاهد حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید بودیم که نشان داد مردم ارزش‌های شهدا را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم همچنان قدر شهدا را می‌دانند، تصریح کرد: حضور حماسی مردم استان بوشهر در مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده نشان داد که پای آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: مردم با این حضور حماسی و پرشور خود در مراسم تشییع شهید قدرشناسی خود را از شهدا نشان دادند.

وی یکی از رسالت‌های مهم مردم را تکریم خانواده معظم شهدا دانست و اضافه کرد: جامعه هیچگاه نباید تکریم از والدین شهدا به عنوان یادگاران حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را فراموش کند.

خورشیدی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا در جامعه تاکید کرد و افزود: فداکاری و ایثارگری‌های شهدا برای همیشه در تاریخ ثبت است و فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر