جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۶۱
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری برای رونق ۵۶ واحد صنعتی و معدنی استان ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید حسین حسینی محمدی صبح سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان دشتی با بیان اینکه باید از واحدهای صنعتی و معدنی استان حمایت شود، اظهار داشت: با توجه به هزینه افزایش تولید و تقاضا کم در بازار ضرورت دارد همه ما به صنعت گران کمک کنیم.

وی افزود: تاکنون نیز از تمامی ظرفیت‌های قانونی که وجود داشته به این واحدها کمک شده و هفته آینده نیز نشستی در هفته آینده با مدیران پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه جهت حمایت از واحدهای تولیدی استان برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: تاکنون ۷۶ فقره درخواست تسهیلات بانکی در سطح استان. وصول شده که از این تعداد تاکنون ۵۶ پرونده با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان توسط بانک های استان به این واحدهای صنعتی و معدنی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات خوبی در حال پرداخت است که با ۶ بانک آینده، بانک تجارت، پست بانک، ملی، صنعت و معدن تفاهم‌نامه منعقد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر