جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۷۴
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال یکهزارو ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحد های صنعتی و معدنی این استان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان دشتی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۶ فقره درخواست تسهیلات بانکی برای رونق تولید و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی استان وصول شده که تاکنون مبلغ ۱,۱۷۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل برای ۵۶ واحد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۳۰ درصد معادن استان بوشهر در شهرستان دشتی وجود دارد و این ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه صنایع معدنی و رونق تولید و اشتغال زایی جوانان این شهرستان را فراهم کرده است.

حسینی محمدی افزود: دولت تدبیر وامید آماده تأمین تسهیلات و حل مشکلات برای رونق واحدهای تولیدی و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و خود کفایی در تأمین نیازمندی‌های مردم است.

وی تاکید کرد: از مهمترین برنامه امسال این اداره کل نوسازی و بروز نمودن تجهیزات واحدهای صنعتی و معدنی، افزایش اشتغال جوانان و تأمین نیازمندهای مردم با پرداخت تسهیلات مناسب است.

فرماندار دشتی نیز گفت: با اقدامات انجام شده پارسال ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی خورموج راه اندازی شد و هم اکنون ۸ واحد صنعتی نیز در دست اجراست که امید است تا هفته دولت و دهه فجر به بهره بر اری برسند.

عبدالله نادری افزود: با توجه به تحریم ظالمانه امریکا امروز شرایط اقتصادی کشور در موقعیت بسیار حساسی قرا دارد و وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بسیار سنگین‌تر شده و همه باید نسبت به رفع مشکلات واحد تولیدی موجود و کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی در دست اجرا همکاری کنند.

وی بر ضرورت حل مشکل آب و تأمین تسهیلات مناسب برای راه اندازی واحدهای معدنی در دشتی تاکید کرد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر