دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه با افزایش 150 میلیارد ریالی از 27 میلیارد ریال سال قبل به 420 میلیارد ریال افزایش یافته است.دکترمصطفی سالاری در بررسی روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهرستان گناوه با بیان اینکه گناوه یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری استان بوشهر است گفت: شهرستان گناوه به لحاظ داشتن قابلیت‌های مهم زیربنایی در حوزه گردشگری و تجارت ازویژگی‌های مهمی برخوردار است.
کد خبر: ۵۸۰۰
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه با افزایش 150 میلیارد ریالی از 27 میلیارد ریال سال قبل به 420 میلیارد ریال افزایش یافته است.

دکترمصطفی سالاری در بررسی روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهرستان گناوه با بیان اینکه گناوه یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری استان بوشهر است گفت: شهرستان گناوه به لحاظ داشتن قابلیت‌های مهم زیربنایی در حوزه گردشگری و تجارت ازویژگی‌های مهمی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امسال به حوزه زیربنایی گناوه توجه ویژه‌ای شده است بیان کرد: مطالبات پیمانکاران امسال در اولویت پرداخت قرار دارد تا این مجریان طرح‌های عمرانی بیش از این متضرر نشوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال طرح‌های نیمه تمام گناوه تکمیل می‌شود افزود: امسال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام شده بگونه‌ای که اجرای طرح‌های جدید با ویژگی‌های خاصی  اجرا می‌شود.

دکترسالاری، افزایش اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه خبرداد و گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه با افزایش 150 میلیارد ریالی از 27 میلیارد ریال سال قبل به 420 میلیاردریال افزایش یافته است.

وی، با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال 90 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی گناوه تخصیص یافته گفت: تلاش می‌شود تمام 420 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی گناوه امسال تخصیص یابد.

استاندار بوشهر، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری در گناوه تکمیل می‌شود گفت: پارک ساحلی گناوه که دو فاز آن اجرایی شده امسال فاز سوم اجرا و تکمیل می‌شود و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

دکترسالاری، از ساماندهی دره گپ درگناوه خبرداد و گفت: برای انحراف  مسیر آب رودخانه  گپ امسال دره گپ ساماندهی می‌شود تا از بروز خسارات طغیان این رودخانه پیشگیری شود.

وی، با اشاره به اینکه برای انحراف رودخانه گپ 25 میلیارد ریال تخصیص یافته است خاطر نشان کرد: خط انتقال آب گناوه که دچار شکستگی شده بود تا قبل از فصل زمستان ترمیم می‌شود تا مشکل آبرسانی به گناوه برطرف شود.

استاندار بوشهربا اشاره به اینکه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای حل مشکل آبرسانی گناوه 8 میلیاردریال تخصیص داده است گفت: پروژه احداث شبکه فاضلاب ساحل گناوه تا پایان سال برای فراهم شدن آسایش مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

دکترسالاری،با بیان اینکه 2 پلاژ شنا در گناوه ساخته می‌شود گفت: پلاژ بانوان و آقایان در ساحل گناوه ساخته می‌شود تا گردشگران و مردم گناوه بتوانند بیشتر از این ساحل زیبا بهره‌برداری کنند.

وی، از رفع نقطه حادثه خیز در محور گناوه خبرداد و تصریح کرد: برای رفع نقطه حادثه خیز گناوه به قلعه حیدر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص یافته که این طرح تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر