يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: تصمیمات مربوط به امور آموزشی و پرورشی و در دیگر فعالیت های فرهنگی باید در فضایی آرام و به دور از سیاست زدگی و تنش اتخاذ شود.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با جمعی از فرهنگیان این شهر که نسبت به عدم تغییر رییس آموزش و پرورش این شهرستان معترض بودند، افزود:در تصمیم گیری ها باید ملاک منطق و خرد جمعی قرار داده شود و افرادی باتقوا، کاردان و بدور از سلایق شخص و حزبی در راس امور قرار گیرند.
کد خبر: ۵۸۲۷
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: تصمیمات مربوط به امور آموزشی و پرورشی و در دیگر فعالیت های فرهنگی باید در فضایی آرام و به دور از سیاست زدگی و تنش اتخاذ شود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با جمعی از فرهنگیان این شهر که نسبت به عدم تغییر رییس آموزش و پرورش این شهرستان معترض بودند، افزود:در تصمیم گیری ها باید ملاک منطق و خرد جمعی قرار داده شود و افرادی باتقوا، کاردان و بدور از سلایق شخص و حزبی در راس امور قرار گیرند.

وی یادآورشد: بارها اعلام کردم که اداره آموزش و پرورش نباید محل سیاسی کاری و حزب گرایی باشد زیراکه این نهاد با تربیت نسل آینده در ارتباط است.

وی بابیان اینکه باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم و در همه حالات خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینیم، اضافه کرد: فرهنگیان پرچمدار معرفت و دانش جامعه هستند و مردم همواره اعمال ورفتار شما را در نظر دارند و از صحبت های شما تاثیر می پذیرند.

امام جمعه گناوه همگان را به وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت: باید از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز شود.

وی افزود: اختلاف سلیقه امری نیکو است منتهی نباید مشاغلی را که فلسفه وجودی آنها خدمت به مردم است را محل کشمکش و حب و بغض های شخصی و سیاسی قرار داد.

رکنی حسینی گفت : اگر مشکلی دربخشی از آموزش و پرورش وجود دارد نباید کل مجموعه را زیر سوال برد و باید با همکاری ،سعه صدر و تحمل نظرات مخالف بر مشکلات فایق آمد.

وی اظهارکرد: با صمیمیت و همدلی که در بین فرهنگیان وجود دارد و با توجه به حساسیت موضوع و توجه و نگاه ویژه مسوولان شهرستان و استان دغدغه فرهنگیان در خصوص انتخاب معاونان آموزش و پرورش این شهرستان هرچه سریع تر برطرف شود.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر